Siit leiad vastused mitmetele korduma kippuvatele küsimustele.
HOPSTIGA LIITUMINE
Keda ootame HOPSTIga liituma?
Milliste soovide ja vajadustega inimesi HOPSTI ootab? Platvormiga ootame liituma kõiki, kes:
- vajavad abi/abilist,
- hoolitsevad abivajaja eest,
- või on valmis teistele oma abi pakkuma.
HOPSTI teenuste valikust leiab enam kui 130 erinevat teenust, üldistest kitsamateni. Teenused koonduvad 10 suuremasse kategooriasse (kodu, aed, transport, tervis ja heaolu, abiline, turvalisus, nõustamine, õpe, vaba aeg ja muud teenused).
Täpsemalt saad lugeda HOPSTI võimalustest ja väärtustest sellest blogipostitusest SIIN.
Kes on abivajajad?
Abivajajaks on nii hooldatavad, hoolduskoormusega isikud, kui ka kõik teised argimuredega inimesed, kel on soov leida oma murele abi ja lahendusi. Kindlasti ootame liituma kõiki omastehooldajaid, kelle tagasiside ja kasutajakogemus on oluline.
Kuid kõik kasutajad, olenemata abivajadusest ja asukohast, on oodatud liituma ja kasutama!
Kes on tegijad ehk teenusepakkujad?
Teenusepakkujad on ettevõtted, eraisikud ja vabatahtlikud, kes soovivad pakkuda abi, lahendusi ja oma teenuseid.
Kui palju maksab HOPSTIga liitumine?
HOPSTI kasutamine on abivajajale ja vabatahtlikule alati tasuta. Demoperioodil on HOPSTI kasutamine tasuta ka teenusepakkujatele.
Kuidas saab HOPSTIga liituda?
Liitumiseks on vajalik luua kasutajakonto. Seda saad teha läbi Facebooki konto, Google konto või kasutades oma e-mailiaadressi. Lisainfot leiab lehelt Kuidas töötab?.
Registreerisin, kuid ma ei näe kinnitusmeili oma meilboksis?
Registreerimist kinnitav email võib mõnikord saabuda väikese viibega. Kui sa ei leia kinnitusmeili oma tavapärasest postkastist, siis tasub igaks juhuks läbi vaadata ka muud kaustad postkastis nagu Promotions, Social, mõnikord võib kinnitusmeil sattuda ka kausta Spam, igaks juhuks kontrolli ka seda. Probleemide korral saada palun kiri aadressile: info@hopsti.ee.
Miks on HOPSTI parem kui Google või Internet?
Loomulikult jääb alati võimalus otsida sobivaid lahendusi veebiavarustest, kuid HOPSTI on seda teinud sinu eest. HOPSTI koondab süstematiseeritult ja kompaktselt infot erinevate teenuste kohta. Oleme koondanud blogipostitusse 11 põhjust HOPSTIGA liitumiseks, millega saad lähemalt tutvuda SIIN.
Abivajajana ei pea sa kontakteeruma erinevate teenusepakkujatega ise, vaid saad sisestada oma abihõike ja seejärel oodata sobivaid pakkumisi.
Teenusepakkujana pakub HOPSTI võimalusi teha automaatpakkumisi ehk pakkuda oma teenuseid sinu määratud tingimustel ja hinnaga abivajajatele automaatselt. Kõigi nimetatud tegevuste kohta saavad kasutajad ka meilitsi kinnitused.
HOPSTI KASUTAMINE
Millistele alustele tugineb isikuandmete haldamine ja töötlemine HOPSTI poolt?
HOPSTI töötleb veebilehe kasutajate isikuandmeid vastavalt Cognuse OÜ poolt kehtestatud isikuandmete töötlemise üldpõhimõtetele (kättesaadav: siin ) ja privaatsuspoliitikas sätestatud lisatingimustele. Lisaks kasutab HOPSTI veebilehel küpsiseid vastavalt Cognuse OÜ poolt kehtestatud küpsiste kasutamise tingimustele (kättesaadav: siin).
Kust ma saan oma profiili vaadata ja selles olevaid andmeid muuta?
HOPSTIsse sisselogituna näed oma töölaua üleval paremas nurgas nime, millega oled sisse logitud. Sellele klikkides avaneb sinu profiil, kus saab vajalike andmeid muuta ja täiendada. Parimaks kliendikogemuseks soovitame profiili täita korrektselt ja põhjalikult, nii saame pakkuda sulle paremat kasutajakogemust.
Kuidas ma saan oma kasutajakonto kustutada?
Kasutajakonto sulgemiseks on vajalik saata vastav teade aadresille info@hopsti.ee. Teeme seda esimesel võimalusel ja saadame vastuseks kinnituse konto kustutamisest.
Kas ma pean olema HOPSTIsse pidevalt sisse logitud, et olla informeeritud?
Ei, kõigi pakkumiste, kinnituste, jms muudatuste osas saadame meilitsi teavituse, mille järel saad keskkonda sisse logides detailsemalt uue infoga tutvuda.
Mida tähendab teenusepakkuja profiilis tegevusraadius ja miks on oluline see määrata?
Tegevusraadius tähendab seda raadiust, mille piires oled valmis oma teenuseid pakkuma. Sinu pakkumisi kuvatakse neile kasutajatele, kes jäävad sinu määratud tegevusraadiussesse ehk piirkonda. Kui soovid oma teenuseid pakkuda üle Eesti, siis pea seda tegevusraadiust määratledes silmas.
Kui vajan (eaka) sugulase hooldamisel abistajat, kas võin sellist abi läbi HOPSTI leida üle Eesti?
HOPSTI eesmärk on pakkuda teenuseid seal, kus neid vajatakse. Ehk jah, kui otsitakse hooldustoimingutele abilist üle Eesti, siis on kindlasti lootust seda abi just HOPSTIst leida.
Millal ma näen abivajaja/teenusepakkuja kontaktandmeid?
Teenusepakkuja ja abivajaja kontaktandmed (telefon, email, aadress) saavad osapooltele nähtavaks peale mõlema poole kinnitust pakkumisele. Seejärel muutuvad kontaktandmed nähtavaks HOPSTI keskkonnas ning need saadetakse sulle ka e-kirja teel.
Kuidas toimub abivajaja/teenusepakkuja vaheline arveldamine?
Abivajaja ja teenusepakkuja lepivad omavahel kokku teenuse osutamise aja, koha, hinna ja muude tingimuste osas. Teenuse eest tasumine toimub vastavalt kahe osapoole kokkuleppele väljaspool HOPSTI keskkonda.
Kas ma saan anda teenusepakkujale tagasisidet peale teenuse kasutamist?
Jah, saab. Selleks on oluline, et märgiksid teenuse HOPSTIs osutatuks ja hinnata oma kogemust skaalal 1-5. Süsteem arvutab selle põhjal välja aritmeetilise keskmise, millest kujuneb teenusepakkuja hinnang.
Kas ma saan anda teenusepakkujana abivajajale tagasisidet/hinnangu peale teenuse osutamist?
Ei, teenusepakkuja abivajajale hinnanguid ei saa anda. HOPSTIs saab hinnanguid anda vaid abivajaja teenusepakkujale.
Kui ma ei leia sobivat teenuste kategooriat HOPSTI valikust?
Kategooria ja alamkategooria valikul soovitame olla tähelepanelik ja hoolikas. Mida täpsem ja adekvaatsem on valitud kategooria, seda parem on teie kasutajakogemus keskkonnas. Juhul kui te ei leia sobivat kategooriat/teenust, siis saada palun vastava infoga meil aadressile info@hopsti.ee ja lisame selle sobivuse korral vastava teenuse nimetuse.
KOHALIKUD OMAVALITSUSED
Milline on kohaliku omavalitsuse roll HOPSTIs?
HOPSTI on kohalikule omavalitsusele uus tööriist abivajaduse menetlemiseks. Kui sinu piirkonna KOV on HOPSTIga liitunud, siis saad ühe kanalina kasutada HOPSTIt oma abivajadusest teavitamiseks ja KOV kontakteerumiseks. Selleks pead abihõiget sisestades märkima, et soovid teavitada oma kohaliku omavalitsust oma abivajadusest ning nõustama, et HOPSTI jagab sinu isikukoodi ja andmeid nimetatud omavalitsusega.
Millised kohalikud omavalitsused on täna HOPSTI partnerid?
HOPSTI partneritena on täna kaasas 13 kohaliku omavalitsust üle Eesti: Lääne-Harju, Jõelähtme, Tallinn, Kose, Anija, Saku, Võru, Lääne-Nigula, Järva, Viru-Nigula, Haapsalu ja Viimsi. Need kohalikud omavalitsused on olnud kogu keskkonna loomise protsessi meiega kaasas ja koostöö jätkub ka edaspidi.
Kui sa siiski ei leidnud vastust oma küsimusele, siis saada see aadressile info@hopsti.ee ja vastame sulle esimesel võimalusel.